Rain (Bi) Schedule 2011

 

Check Rain (Bi) Schedule 2011 here

 http://memo-rain.ning.com/page/schedule-1

Blog Posts

14-11-25 Rain @ Asian Couture Federation Awards Gala 2014

CREDIT @ch8newsSG TWITTER

·

【相册】亚洲时装联合会

@AsianCoutureFed于星期二(25日)晚上在滨海湾金沙举行颁奖典礼,邀请了韩国男星Rain担任表演嘉宾。



更多照片:http://ch8news.co/1xKSnuV…

Continue

Posted by memo-rain on November 28, 2014 at 12:05am

14-11-27 gori7911 instagram




http://instagram.com/p/v57Ud0rm5s/?modal=true

I love jumbo!!! 게박살 미션완료!!! #singapore #jumboseafood #raincrew #mcm

Posted by memo-rain on November 27, 2014 at 11:08pm

[Fancam]14-11-26 Rain @ Kuala Lumpur Airport_Departure

http://instagram.com/p/v34ppqlwrQ/?modal=true

http://instagram.com/p/v330T5lwkS/?modal=true

credit sarahnidzam

Byebye please come again. Takyah nak jual mahal taknak pandang fan kat cermin. Nasib aku minat sanggup betenggek kat klia tu sampai 3 jam. Whatever it is you're my first bias so have a safe trip. Pape je lah. Night #jungjihoon #bi #rain #klia #firstbias #fansince10yearsold #kaurasa

Tak tahu lah aku ni. Bila tak dtg nak sgt tgk dia. Bila dia depan mata aku gagap sejuta bahasa. Penat berkejaran semua. Dengan polis yang banyak. Dengan agak malu sebab aku dgn kakngah je masa tu. Tp sokay la dia bye balik bila kakngah "Rain. Bye" #jungjihoon #bi #rain #klia #firstbias #fansince10yearsold #kauras

Posted by memo-rain on November 27, 2014 at 2:52pm

[Pic]14-11-26 Rain @ Kuala Lumpur Airport_Departure

credit OwToTheZie 

https://twitter.com/OwToTheZie/status/537630681073868801

Rain yg penyanyi Korea ke mana tah tadi ada kat KLIA.. Kakak aku sempat la snap ni.. 

Posted by memo-rain on November 27, 2014 at 2:53am

Photos

Loading…
  • Add Photos
  • View All
 
 
 

© 2014   Created by memo-rain.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service